SuperZoo

Odstúpenie od zmluvy do 14 dní

Máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa nasledujúceho po dni, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezmete tovar, resp. poslednú dodávku tovaru v prípade uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie viacerých častí tovaru.

O svojom úmysle odstúpiť od zmluvy nás musíte informovať formou jednostranného právneho úkonu (napríklad listom zaslaným poštou na našu poštovú adresu alebo e-mailom na adresu: eshop@superzoo.sk). Môžete pritom použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je priložený nižšie, nie je to však Vašou povinnosťou. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy postačí, ak odstúpenie odošlete pred uplynutím tejto lehoty.

Ak dôjde k vráteniu tovaru, ktorý bol zakúpený v rámci predajnej akcie: (i) „X+1 zdarma“, (ii) „kúpte určitý počet ľubovoľných produktov a najlacnejší zakúpený produkt máte zdarma“ alebo (iii) „kúpte konkrétne špecifikovaný produkt a k tomuto nákupu dostanete iný konkrétne špecifikovaný produkt zdarma“ („Predajná akcia“), má kupujúci alebo ním poverená osoba povinnosť vrátiť aj tovar, ktorý získal/a zdarma alebo ako najlacnejší produkt v rámci Predajnej akcie. Za tovar vrátený ako produkt zdarma v rámci Predajnej akcie nemá kupujúci alebo ním poverená osoba nárok na vrátenie peňazí za tento tovar.

Ako odstúpiť od kúpnej zmluvy?

  • vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo spíšte vlastné odstúpenie od zmluvy
  • pošlite odstúpenie e-mailom na adresu eshop@superzoo.sk  alebo ho môžete spolu s vracaným tovarom doručiť osobne na niektorú z našich predajní, prípadne ho zaslať spolu s tovarom poštou na adresu: PLAČEK PREMIUM, s.r.o. , Vicenzy 2057/22, 931 01 Šamorín – v prípade využitia pošty odporúčame pre Vašu istotu zásielku poslať doporučene.

Vrátenie peňazí

Následne Vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bolo doručené Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, vrátime všetky platby, ktoré sme od Vás prijali, vrátane nákladov na doručenie tovaru, s výnimkou nákladov na doručenie v prípade, že ste si zvolili iný ako najlacnejší spôsob doručenia, ktorý v našom e-shope ponúkame – v takom prípade Vám vrátime náklady na doručenie vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu doručenia, a to rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ výslovne neurčíte inak a nevzniknú Vám tým žiadne ďalšie náklady.

Majte, prosím, na pamäti, že platbu vrátime až po obdržaní vráteného tovaru alebo preukázaní, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr. Zároveň majte na pamäti, že ponesiete priame náklady spojené s vrátením tovaru.

Zodpovednosť za zníženie hodnoty tovaru

Zodpovedáte iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s ním inak, než je nutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru – tovar nesmie niesť známky opotrebovania spôsobené nakladaním iným spôsobom, ako je nevyhnutné na oboznámenie sa s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou (ak viete, že tovar nesplní Vaše predstavy a budete ho vracať, nie je dôvod, aby ste ho nechali Vášmu domácemu miláčikovi „napospas“ – tovar môže splniť očakávania niekoho iného). V opačnom prípade zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru.

Aký tovar nemožno u nás vrátiť v zákonnej lehote 14 dní

Teda v akých prípadoch nemožno odstúpiť od zmluvy ani v lehote 14 dní?

  • v prípade tovaru upraveného na želanie zákazníka alebo prispôsobeného Vašim osobným potrebám;
  • v prípade tovaru podliehajúceho rýchlej skaze alebo s krátkou dobou spotreby (typicky tovar určený na konzumáciu);
  • v prípade tovaru, ktorý bol po jeho dodaní zákazníkovi nevratne zmiešaný s iným tovarom (napr. ak si kúpite 1 kg granúl a prisypete ho k 1 kg granúl zakúpených už skôr);
  • v prípade výrobkov, ktoré sú z hygienických dôvodov dodávané v zapečatenom obale, boli z obalu vyňaté a z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny nie je vhodné tovar s porušeným obalom vrátiť (granuly, konzervy, maškrty a im podobné, ako aj tovar, ktorý je predmetom zákona o liečivých prípravkoch).

Čo musí spĺňať tovar, ak ho chcete vrátiť v zákonnej lehote do 14 dní?

  • tovar nám musí byť doručený späť zabalený spôsobom zodpovedajúcim jeho povahe, hodnote a spôsobu, akým Vám bol dodaný;
  • ak ste k objednávke dostali darček, ste povinní vrátiť spolu s tovarom aj tento darček.

 


Páčila sa vám stránka? Zdieľať!