Vo svojom košíku zatiaľ nič nemáte.
Aby sa značka stala členom tohto elitného klubu, musí mať vysokú kvalitu a vynikajúce renomé. Do výberu najúspešnejších značiek na Slovensku Superbrands sa nenominuje a nedá sa do neho prihlásiť, jednotlivé značky do neho zaraďuje odborná porota. Samotný výber značiek sa uskutočňuje v troch fázach. V úvodnej fáze pracujú organizátori so zoznamom všetkých u nás existujúcich značiek, v ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrujú podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Bisnode. Následne prebehne prieskum verejnej mienky zabezpečovaný spoločnosťou GfK, v ktorom respondenti zužujú výber najlepších značiek. Najvyšším odborným orgánom programu Superbrands a teda aj tým, kto rozhoduje o víťazoch je Brand Council - komisia zložená z profesionálov z oblasti slovenského biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu. Hodnotia nominované značky prostredníctvom bodov vo vopred definovaných kritériách – povedomie o značke, budovanie brandu, inovácie či prestíž.
Za toto ocenenie ďakujeme predovšetkým Vám, všetkým našim priaznivcom, pretože hodnotu značky určuje zákazník. Cieľom nás všetkých, ktorí sa s Vami stretávame dennodenne osobne v našich 50 -tich predajniach a nepriamo v logistických a administratívnych centrách je, aby ste od nás odchádzali spokojní. Ročne obslúžime vyše 2 000 000 zákazníkov a našim želaním je, aby sme aj naďalej dokázali úspešne uspokojovať všetky vaše potreby pri chove a starostlivosti o vaše zvieratká.
Cenu Superbrands 2018 za našu spoločnosť prevzala manažérka marketingu SUPER ZOO Mária Polgár. Na fotke s generálnym riaditeľom/ CEO Andrásom Wiszkidenszkym a Country Brand Directorom pre Slovensko Erikom Koronczim.