🐶🐱🍂 Dlhodobo znižujeme ceny krmív 👉 viac informácií .
Po - Pi: 7:00 - 18:00
0
Prázdny

Vo svojom košíku zatiaľ nič nemáte.

 

/ Pre návštevníkov / Často kladené otázky

Často kladené otázky

Ak si teraz zadám objednávku, kedy mi bude doručená?
Objednávku na vašu adresu doručíme zvyčajne do 2 - 3 pracovných dní. Presný dátum doručenia ale závisí od aktuálnej vyťaženosti nášho skladu a prepravcu. Objednávky s vyzdvidhnutím na predajni pre vás pripravíme do 60 minút.

Ako zistím, či je vybraný tovar skladom na predajni?
Dostupnosť tovaru v obchodoch môžete ľahko zistiť na stránke produktu kliknutím na počet predajní pri "Osobné vyzdvihnutie na".

Prečo nie je možné doručiť niektoré položky domov?
Pravdepodobne je produkt označený príznakom "Iba na predajniach". To znamená, že je len v našich predajniach, nie v našom centrálnom sklade a nie je možné ho doručiť domov.

Je možné tovar zaslať, ak je „Iba na predajniach“, alebo ho preposlať  na inú predajňu?
Tuto službu žial neposkytujeme. Rádi vám poradíme s výberom alternativného produktu.

Akým spôsobom vyberiem správnou veľkosť náhubku, postroja, oblečenia, topánok, pelechu?
Niektoré druhy tovar sa žial nedajú určiť jedným rozmerom a každé zvieratko je iné. Najľahší spôsob je objednať si tovar na osobné vyzdvihnutie na predajni, alebo prísť k nám s vaším miláčikom a priamo mu postroj, alebo iné doplnky vyskúšať.


Ak si objednám s osobným vyzdvihnutím na predajni, musím ho potom aj kúpiť?
Nemusíte,  tento spôsob objednania má práve tú výhodu, že je možné si tovar pred nákupom pozrieť, vyskúšať vašemu zvieratku a prípadne ho na predajni nechať , alebo vymeniť za iný tovar.